W sercu naszej strategii znajduje się Lepsze Jutro dla wszystkich interesariuszy.
Staramy się jak najlepiej rozumieć dorosłych konsumentów i ich preferencje. Poprzez rozwój oferty produktów o potencjalnie mniejszej szkodliwości chcemy ograniczyć wpływ naszej działalności na zdrowie .
Grupa BAT wyznaczyła sobie inspirujący cel, gdy w marcu 2020 roku przedstawiła ewolucję strategii. Naszą ambicją jest zbudować lepsze jutro (eng. A Better Tomorrow), a chcemy to osiągnąć, oferując naszym konsumentom szeroki wybór produktów o potencjalnie mniejszej szkodliwości, ograniczając tym samym wpływ naszej działalności na zdrowie.
Papierosy wciąż pozostają podstawowym segmentem naszego biznesu, jednak dążymy do wypracowania coraz większych przychodów z produktów innych niż klasyczne wyroby tytoniowe. Przemiany społeczne i regulacyjne z czasem doprowadziły do zmian w postawach konsumenckich. Konsekwentnie, Grupa rozwinęła swoją strategię biznesową i postawiła znaczący krok w kierunku produktów nowych kategorii. Strategia BAT zakłada, by wyprzedzać i spełniać oczekiwania dorosłych konsumentów na całym świecie, oferować im satysfakcjonujące możliwości wyboru, a przy tym ograniczać ryzyka zdrowotne.
Więcej o strategii Grupy można przeczytać na stronie korporacyjnej bat.com
Kluczowym motorem, który napędza nas do realizacji Lepszego Jutra ( A Better Tomorrow ) jest nasz etos. To nasz kompas, który wskazuje drogę całej Grupie BAT.
Nasz etos inspiruje do tego, jak być odważnym, szybkim, silnym, odpowiedzialnym i wszechstronnym, aby stworzyć kulturę przyszłości w BAT. Prowadzi nas we wszystkim, co robimy i jak to robimy. Wierzymy, że wzmacnia naszych pracowników, sprzyja tworzeniu dynamicznego i przyjaznego miejsca pracy oraz trwałych wartości.
Zarówno dla pracowników związanych z firmą od lat jak i dla tych, którzy niedawno do niej dołączyli etos stanowi odpowiedź na ciągłe zmiany, uosabia kulturę uczenia się i ciągłego doskonalenia.