Swoją karierę w BAT rozpoczął jako stażysta w Niemczech w 1996 roku. Od tamtej pory konsekwentnie rozwijał swoje kompetencje marketingowe, sprawując liczne funkcje w obszarze trade marketingu i brand marketingu. W 2021 roku objął stanowisko Dyrektora ds. Produktu dla regionu RUTCAB obejmującego rynki Rosji, Turcji, Azji Centralnej i Białorusi. Na tym stanowisku odpowiadał za rozwój portfolio produktów o potencjalnie mniejszej szkodliwości, rozwój oraz implementację strategii zgodnie z ambicjami Grupy BAT. W 2022 roku przeniósł się ponownie do Niemczech, gdzie dołączył do zarządu arealnego Europy Północno-Centralnej w roli Area Director of DBS (Digital Business Solutions). W kwietniu 2023 roku objął kolejną funkcję arealną w Europie Centralnej. Jako Area Director of Consumer Experience odegrał kluczową rolę we wprowadzeniu nowej struktury marketingowej. Od lipca 2023 roku pełni funkcję General Managera nad rynkiem polskim oraz rynkami Litwy, Łotwy i Estonii.